Kvalitātes sistēma

Lai paaugstinātu uzņēmuma darbības efektivitāti un nodrošinātu augstu pakalpojumu kvalitāti saskaņā ar normatīvo aktu, kvalitātes vadības sistēmas un klientu prasībām, CMB 2015. gadā tika ieviesta kvalitātes vadības sistēma atbilstoši starptautiskā standarta ISO 9001:2015 "Kvalitātes pārvaldības sistēmas" un standarta LVS EN ISO/IEC 17020:2012 "Atbilstības novērtēšana. Prasības dažāda veida institūcijām, kas veic inspekciju" prasībām.

Organizācijas kvalitātes politika ir nodrošināt esošos un potenciālos klientus ar augstas kvalitātes pakalpojumiem savā darbības sfērā.

2019.gada 17.jūlijā ir apstiprināta sūdzību un apelāciju iesniegšanas un izskatīšanas kārtība. Klienti un citas ieinteresētās personas noteikumus var saņemt elektroniski, nosūtot pieprasījumu uz e-pastu .

Tīmekļa vietnē cmb.lv mēs izmantojam sīkdatnes (cookies), kas uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Mūsu sīkdatņu izmantošanas politiku skatīt šeit.